Для студентів спеціальності »Туризм» одним з найважливіших завдань –вчитися формувати туристичний продукт і вміти організовувати відпочинок подорожуючим. В сучасному інформаційному просторі споживач туристичних послуг проінформований про туристичні центри, локації, напрями відпочинку і країни в Україні і світі. Відповідно до цього ,зростають вимоги і стандарти до професійної компетенції працівника сфери обслуговування.
З цією метою 29-30 вересня студенти 2, 3 курсів провели апробацію сформованого власного турпродукту «Ужгород очима студентів». Студентами була розроблений тур і програма обслуговування, де вони побачили Ужгород , місто унікальних історичних пам’ятників і архітектурних ансамблів різних стилів і епох. Вони пройшли самостійний шлях від генерування ідеї до практичної реалізації, тобто від теоретичних знань до відтворення в життєвих реаліях своєї мрії. Як результат – цікавий, насичений туристичними послугами і екскурсіями тур, професійно підібрані постачальники туристичних послуг, самобутні люди та незабутні емоції.
Основний меседж туру: Україна –єдина, неподільна і непереможна! Віримо в перемогу і повернення всіх окупованих територій нашої країни!
Разом до перемоги!