Важливим елементом підготовки фахівців туризму повинен бути принцип зв’язку між теорією і практикою, що носить обов’язковий характер у всіх формах організації навчального процесу. Сучасні умови соціально-економічного розвитку пред’являють нові вимоги до фахівців туризму. Вони повинні мати не лише професійні знання, а й навички. 4 жовтня 2022 року студенти 1-го курсу під керівництвом Бурчак С.С. відвідали практичне заняття з європейського етикету та ознайомилися з внутрішньою структурою функціонування готелю і ресторану . Його проводили співробітники одного з найвідоміших 3 зіркових готелів (за версією премії International Hospitality Awards) Івано-Франківщини «Надія». Студенти дізнались основні правила ресторанного етикету:
– Як правильно поводитися за столом?
– Як їсти, здавалося б, звичну страву або вишукані екзотичні делікатеси?
– Як сервірувати стіл відповідно до правил етикету?
– Як користуватися столовими приборами?
А також неймовірні цікавинки у сфері гастрономії:
– Які страви були винайдені випадково;
– Де вирощують найдорожчий чай;
– Хто відкрив каву та скільки коштує найдорожча кава в світі;
– Молекулярна кухня – що це?
Також ознайомилися з виробничим обладнанням кондитерського та ковбасного цехів (навіть продегустували вироби). Найулюбленішою і інформативною частиною заходу був майстер-клас, де майбутні фахівці мали змогу скоштувати вишукані страви і побачити технологію подання страв і культуру її споживання . Справжнім сюрпризом став майстер-клас від п. Миколи по приготуванню французьких млинців.
Пропонуємо почути враження з уст самих студентів: «Мені дуже сподобалось, привітні працівники викликали позитивні емоції, а високий сервіс надав почуття гордості за ресторанний бізнес рідного краю не тільки мені, а й моїм одногрупникам. Практичне заняття доводить, що фахівець з туризму – це не професія, туризм — це покликання, яке вимагає обізнаності, творчості та всебічного розвитку.» /студентка групи Т-11 Грабовська Наталія.
Разом до перемоги!